Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./
na dzień 27 stycznia 2012r. (piątek) o godz. 9:00 w sali Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dukli przy ul. Armii Krajowej 1a XVIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Miejskiej w Dukli.
- Zapytania i wnioski radnych i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- a) wyrażenia zgody na przekazanie prawa własności nieruchomości położonej w Cergowej, stanowiącej własność mienia komunalnego Gminy Dukla, w drodze darowizny na rzecz Skarbu Państwa - Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad /druk nr 108 /,
- b) przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dukla /druk nr 109 /,
- c) uchylenia uchwały własnej dotyczącej zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości i opłaty od posiadania psów od osób fizycznych w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso na terenie Gminy Dukla /druk nr 110 /,
- d) uchwały budżetowej Gminy Dukla na 2012 rok /druk nr 111 /,
- e) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla/druk nr 112/,
- f) zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie w kwocie 435.000,00 zł/druk nr 113/.
- Oświadczenia radnych, burmistrza i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Zamknięcie sesji.
Proszę o wzięcie udziału w sesji.
Wspólne posiedzenie Komisji
25 stycznia 2012r. /środa/ godz. 8:00
Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic
2012-01-20