- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Komunikat dla osób pobierających świadczenie pielęgnacyjne w wysokości 520,00 zł miesięcznie
W związku z wejściem w życie w dniu 7 października 2011 r. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 października 2011 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu wspierania osób pobierających świadczenie pielęgnacyjne, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli informuje, iż osobom które mają ustalone za miesiąc listopad lub grudzień prawo do świadczenia pielęgnacyjnego przysługuje dodatkowa pomoc finansowa w wysokości 100,00 zł.
Pomoc ta przysługuje na miesiąc listopad i grudzień 2011 r.
Przyznanie pomocy następuje na wniosek osoby pobierającej świadczenie pielęgnacyjne złożony w MGOPS w Dukli ul. Kościuszki 4, pokój nr 1.
Wniosek składa się w terminie do 31 października 2011, a w przypadku gdy świadczenie pielęgnacyjne przyznano po tym dniu, w terminie 7 dni od dnia, w którym decyzja o przyznaniu prawa do świadczenia pielęgnacyjnego stała się ostateczna.
Wniosek złożony po tym terminie pozostanie bez rozpoznania.
Małgorzata Bielec
Kierownik MGOPS w Dukli