Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

baner-dustaw

baner-mpolski

Lepsze zarządzanie i obsługa klientów

Gmina Dukla jest jedną z 12 gmin województwa podkarpackiego, która wdrożyła system zarządzania jakością ISO 9001:2008. Wdrażanie systemu było całkowicie bezpłatne dla tych jednostek samorządowych. Sfinansowane zostało przez Centrum Promocji Biznesu w Rzeszowie, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. A zajęło urzędom około jednego roku.

Na uroczystej gali w rzeszowskim hotelu ICAM prestiżowy certyfikat ISO 9001:2008 odebrał dla Urzędu Gminy Dukla Sekretarz Gminy Dukla Mirosław Matyka. ISO to obecnie miernik poziomu organizacji urzędu, ale także prestiż i potwierdzenie spełnienia w zakresie obsługi klientów standardów międzynarodowych. Wdrażane procedury przyczyniają się nie tylko do poprawy obsługi klienta, ale także do wzrostu kompetencji urzędników, poprawy obsługi klienta i poprawienie sprawności obsługi klienta. Zainteresowanie wdrożeniem systemu ISO 9001:2008 było ogromne, jednak ze względu na ograniczone fundusze, wybrano te samorządu, które podjęły szybka decyzję i najszybciej uporały się z procedurą zgłoszeniową.

kbr



2010-08-21

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.